Zuna Vesan Kozankova

Tańczy przez całe swoje życie. Uważa taniec za jeden z potencjalnych środków wyrazu jej taoistycznej duszy. Skończyła Konserwatorium Tańca oraz Akademię Sztuki Performatywnej w Bratysławie. Uczyła się też na kursach i warsztatach w całej Europie i Azji, pracując z choreografami słowackimi i zagranicznymi. Wraz ze swoim partnerem, Milanem Kozankiem, pracowali w sferze choreografii oraz pedagogiki ruchu. Zuna jest znana jako nauczycielka tańca, technik ruchu i shiatsu. Współpracuje z profesjonalnymi zespołami tanecznymi i szkołami tańca, na przykład SEAD z Salzburga, TIP (Schule für Tanz, Improvisation und Performance) z Freiburga oraz Northern School of Contemporary Dance z Leeds.
W ostatnich latach Zuna studiowała medycynę chińską, w szczególności akupunkturę i qigong. Jest zapaloną uczennicą taoizmu. Mieszka w górach, gdzie, w harmonii z naturą, tworzy centrum tańca.

Milan Kozanek

Ukończył Akademię Sztuki Performatywnej w Bratysławie (Słowacja). Jest niezależnym choreografem i tancerzem. Ma duże doświadczenie jako nauczyciel w takich instytucjach jak Eksperymentalna Akademia Tańca Współczesnego SEAD w Salzburgu, Northern School of Contemporary Dance w Leeds, Tanz Quartier Wien i Konservatorium Wien University (Austria), Instytut Grotowskiego, TIP (Schule für Tanz, Improvisation und Performance) z Freiburga, University of Calgary (Kanada) i innych. Założył zespół Artyci Dance Company wraz z partnerką, Zuną Kozanek. Celem tego zespołu tanecznego jest działalność artystyczna, a także pedagogiczna. Jest ostatni projekt to tworzenie Art and Educational Center Pangea w Górach Orlickich w Czechach. Milan uczy tańca przyjmując perspektywę holistyczną, łączącą w sobie ekplorację aspektów fizycznych, kreatywność, sztukę i życie.

www.artyci.com

Ditte Berkeley

Ditte Berkeley (Dania / Wielka Brytania) współtworzy i występuję w Teatrze ZAR oraz zajmuję się badaniami w Instytucie Grotowskiego we Wrocławiu. Brała udział i współtworzyła cykliczne spotkania VoicEncounters oraz była współorganizatorem wraz z CPR (Walia) międzynarodowego festiwalu „Giving Voice” we Wrocławiu w 2009 roku. Współpracuje ze Studiem Matejka, w którym jest odpowiedzialna za pracę z głosem i śpiew. Jest również co-liderem warsztatów: „Into the Sound” Teatru ZAR oraz Awakeing the Listening Body z Matejem Matejką. Wychowała się w Hiszpanii, a studia w dziedzinie teatru ukończyła w  Rose Bruford College of Speech and Drama w Londynie.

Iwona Olszowska

Edukację taneczną zdobywał a w Studenckim Teatrze Tańca Kontrast, Uniwersytecie Alabama i George Mason w USA oraz w Calgary w Kanadzie. Realizował a projekty Liz Lerman Dance Exchange, Projekt Pandora, Projekt Polski, Powrót do tradycji (organizowany przez Śląski Teatr Tańca), Hałda oraz Więcej tańca i Taniec bez tajemnic z gośćmi teatru EST, którego jest założycielem i kierownikiem artystycznym (autorka 19 choreografii dla EST­u).Tańczyła w Nowym Jorku (Judson Church, Art At University Settlement), Waszyngtonie (Marvin Theater, George Washington University, Corcoran Gallery), w Santa Fe i na Uniwersytetach Alabama i George Mason. Pokazywała choreografie w Kanadzie, Finlandii, na Ukrainie, Mołdawii, w Rosji i w Wielkiej Brytanii (Dartington College). Obecnie tworzy choreografie solowe i teatralne ­ Teatr Stary „Wspólny pokój”, Teatr im. Kochanowskiego w Opolu „Tumor Mózgowicz”, Teatr STU „Trupa Tomasza Dropsa”, Teatr im. Bogusławskiego w Kaliszu „Krwawe gody”, Teatr Muzyczny w Gliwicach „Chicago”, „Takie większe wesele”. Otrzymała nagrody za choreografie, za konsekwentną kontynuację własnej drogi twórczej, osobowość sceniczną (ArtsLink w Nowym Yorku) oraz stypendium Stefana Batorego. W 2000 roku została laureatką 8 Prezentacji Współczesnych Form Tanecznych w Kaliszu za choreografię ” Ani chybi Anioł „. Jest pomysłodawcą Forum Tańca Współczesnego w SCKM Kraków.

Wojtek Mochniej

Urodzony i wychowany w Polsce, obecnie tworzy i działa w Kanadzie. Uczeń takich artystów jak: Anna Sokolow, Talley Beatty, Mark Haim, Stephanie Skura and Risa Jaraslow. Pracował z: Alpo Aaltokoski (Finland), Avi Kaiser (Belgium/ Israel), Paula Ross, Davida Monk and Darcy McGehee (Canada), Ray Chung, Chris Aiken, David Dorfman oraz Martin Keough, a także z polskimi artystami: Jan Peszek, Grzegorz Bral, Jacek Ozimek.
Był jednym z założycieli Śląskiego Teatru Tańca.
Jest wykładowcą na Uniwersytecie w Calgary oraz jednym z dyrektorów artystycznych W&M PHYSICAL THEATRE.

Nóra Hajós

Tancerka, choreografka i artystka wizualna. Jej rozwój artystyczny oparty był przede wszystkim na zainteresowaniu improwizacją oraz ruchem autentycznym. Jako improwizatorka jest zainteresowana przede wszystkim sensualnym odkrywaniem korzeni ruchu, action painting, juxtaposition oraz performancem przy użyciu narzędzi takich jak ruch, słowo, głos i obraz.Swoją karierę zaczynała w rodzinnych Węgrzech, a następnie podjęła studia w USA nad ruchem autentycznym i new dance pod kierunkiem S. Paxtona, Lisy Nelson, Simone Forti oraz Amy i Arny Mindell. Współpracowała ze Stevem Paxtonem, Lisą Nelson, K. J. Holmes, Karen Nelson, Rayem Chungiem, Keithem Hennessey, Danielem Lepkopfem i in. Odbyła także turnee z Simon Forti oraz uczyła i występowała na wielu europejskich i amerykańskich festiwalach i warsztatach.

Przemysław Błaszczak

Aktor, od 1995 roku związany z Instytutem im. Jerzego Grotowskiego. Studiował filozofię na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego. W latach 1996–1999 pracował w Teatrze Pieśń Kozła pod kierownictwem Grzegorza Brala – udział w spektaklu Dytyramb. Jesienią 2002 roku rozpoczął pracę nad własnym przedsięwzięciem, którego zwieńczeniem był monodram Ecce Homo (premiera 21 marca 2003 roku w Ośrodku Grotowskiego). Od roku 2004 członek Teatru ZAR (udział w projekcie Ewangelie dzieciństwa – tryptyk, prowadzonym przez Jarosława Freta). Bierze udział w trzech częściach tryptyku: Ewangeliach dzieciństwa, Cesarskim cięciu oraz Anhellim. Obecnie zaangażowany w pracę nad nowym spektaklem Teatru ZAR Armine. Od ponad sześciu lat uprawia aikido, japońską sztukę walki, pod okiem Piotra Masztalerza sensei (5 Dan), w 2011 roku był również uchideshi u Juba Nour Shihan (6 Dan) w Baja California (Meksyk); w rodzimej sekcji bierze udział w zajęciach kenshusei, przygotowujących do bycia nauczycielem aikido. W 2005 roku spędził miesiąc w Japonii na zaproszenie Toshiego Tsushitori, praktykując pod jego okiem shintaido – japoński system prowadzący do integracji ciała i głosu, poprzez trening oparty na tradycyjnym karate japońskim.

Natalia Iwaniec

Certyfikowana nauczycielka GaGa. Absolwentka wiedzy o teatrze na UJ w Krakowie i Studium Animatorów Kultury we Wrocławiu(specjalność taniec). Uczestniczka wielu warsztatów z zakresu tańca współczesnego, contact improwizacji i wielu różnych form ruchu w Polsce i za granicą (Indie, Austria, Izrael). Instruktorka tańca współczesnego i improwizacji. Prowadzi zajęcia w Polsce i za granicą. Brała udział w projekcie-warsztacie dla tancerzy u Yasmeen Goddder, w Tel Avivie, gdzie uczyła się techniki release i repertuaru Yasmeen Godder. Do Izraela przyciągnęła ją GaGa, innowacyjna metoda pracy Ohada Naharina. Uczyła się tej metody pod okiem doskonałych pedagogów, tancerzy i byłych tancerzy Batsheva Dance Company, jak i samego Ohada Naharina.

Kuba Adamowski

Pochodzący z Wrocławia traceur oraz nauczyciel Parkour. Reprezentant Parkour Generations (ParkourGenerations.com) oraz Arte Crew (ArteCrew.com). Członek grupy kaskaderskiej „13”. Certyfikowany w Wielkiej Brytanii trener z zakresu Parkour/Freerunning poziomu drugiego. Posiadacz niebieskiego pasa Kombat Kalaki. Prowadzi regularne zajęcia z dziećmi i młodzieżą, a także z rodzicami z dziećmi. Od zawsze związany ze sztuką i środowiskami artystycznymi, rozwija się także w kierunku akrobatyki, sztuk walki i sztuk cyrkowych.