Beata_Marecka-Zehetbauer_ok Beata Marecka­Zehetbauer – certyfikowana choreoterapeutka ­ Terapeuta Tańcem, pedagog tańca, improwizacji ruchu, symboliki ciała i eksperymentalnego teatru tańca (Institut für Tanz und Bewegungsdynamik, Essen, 1999­2007 asystentka i tłumaczka dr D.Kapperta), instruktorka tańca kreatywnego, metody opartej o teorię ruchu R.Labana (Freies Musikzentrum, Monachium) oraz metody Life/Art Process (U.Schorn, Berlin), rytmik (Bildungswerk Rhythmik e.V., Bremen), kulturoznawca; pedagog ruchu funkcjonalnego (Internationale Gesellschaft, Rosalia Chladek, Wiedeń); od 1991 mieszka i pracuje w Austrii, jako pedagog tańca kreatywnego, improwizacji (Volkschochschule, Baden) i rytmiki (od 1996, Musikschule Triestingtal, Berndorf); tworzy i prowadzi projekty taneczno­ terapeutyczne dla niepełnosprawnej młodzieży i dzieci ze szkoł specjalnych (Musikschule Triestingtal; Sonderpädagogisches Zentrum) oraz klas integracyjnych (Hauptschule), warsztaty i kursy rozwoju osobistego przez ruch i pracę z ciałem dla dorosłych w Austrii i Polsce; członek i pedagog Polskiego Stowarzyszenia Choreoterapii­ PTT.
   
 przemyslaw_blaszczak Przemysław Błaszczak – aktor, od 1995 roku związany z Instytutem im. Jerzego Grotowskiego. Studiował filozofię na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego. W latach 1996–1999 pracował w Teatrze Pieśń Kozła pod kierownictwem Grzegorza Brala – udział w spektaklu Dytyramb. Jesienią 2002 roku rozpoczął pracę nad własnym przedsięwzięciem, którego zwieńczeniem był monodram Ecce Homo (premiera 21 marca 2003 roku w Ośrodku Grotowskiego). Od roku 2004 członek Teatru ZAR (udział w projekcie Ewangelie dzieciństwa – tryptyk, prowadzonym przez Jarosława Freta). Bierze udział w trzech częściach tryptyku: Ewangeliach dzieciństwa, Cesarskim cięciu oraz Anhellim. Obecnie zaangażowany w pracę nad nowym spektaklem Teatru ZAR Armine. Od ponad sześciu lat uprawia aikido, japońską sztukę walki, pod okiem Piotra Masztalerza sensei (5 Dan), w 2011 roku był również uchideshi u Juba Nour Shihan (6 Dan) w Baja California (Meksyk); w rodzimej sekcji bierze udział w zajęciach kenshusei, przygotowujących do bycia nauczycielem aikido. W 2005 roku spędził miesiąc w Japonii na zaproszenie Toshiego Tsushitori, praktykując pod jego okiem shintaido – japoński system prowadzący do integracji ciała i głosu, poprzez trening oparty na tradycyjnym karate japońskim.
   
 piotr_masztalerz Piotr Masztalerz– Nauczyciel japońskiej sztuki walki – Aikido. Studiował historię na Uniwersytecie Wrocławskim. Aikido zajmuje się od 1988 roku. Posiada stopień 5 dan. Uczył się przez rok M. Kanetsuka w Londynie (1999), w Strasbourg Aikikai we Francji (2002) i Manhattan Aikikai w Nowym Jorku (2008). Przez rok był osobistym uczniem K.T. Chiba w San Diego Aikikai w USA.Prowadzi zajęcia w ośrodku Wrocław Aikikai ucząc grupy dla dorosłych i dzieci. Od 2003 roku jest nauczycielem Aikido jako przedmiotu wychowania Fizycznego na Politechnice Wrocławskiej i Uniwersytecie Wrocławskim (2003/4).Prowadzi seminaria Aikido m. in. we: Francji, W. Brytanii, Szwajcarii, Chile i Kenii.W latach 2008 – 10 prowadził zajęcia dla aktorów teatru ZAR przy Ośrodku Badania Twórczości J. Grotowskiego we Wrocławiu. Razem z P. Błaszczakiem prowadzą szkolenia z elementów aikido na potrzeby warsztatu aktora i performera.
   
 iwona_olszowska Iwona Olszowska – edukację taneczną zdobywał a w Studenckim Teatrze Tańca Kontrast, Uniwersytecie Alabama i George Mason w USA oraz w Calgary w Kanadzie. Realizował a projekty Liz Lerman Dance Exchange, Projekt Pandora, Projekt Polski, Powrót do tradycji (organizowany przez Śląski Teatr Tańca), Hałda oraz Więcej tańca i Taniec bez tajemnic z gośćmi teatru EST, którego jest założycielem i kierownikiem artystycznym (autorka 19 choreografii dla EST­u).Tańczyła w Nowym Jorku (Judson Church, Art At University Settlement), Waszyngtonie (Marvin Theater, George Washington University, Corcoran Gallery), w Santa Fe i na Uniwersytetach Alabama i George Mason. Pokazywała choreografie w Kanadzie, Finlandii, na Ukrainie, Mołdawii, w Rosji i w Wielkiej Brytanii (Dartington College). Obecnie tworzy choreografie solowe i teatralne ­ Teatr Stary „Wspólny pokój”, Teatr im. Kochanowskiego w Opolu „Tumor Mózgowicz”, Teatr STU „Trupa Tomasza Dropsa”, Teatr im. Bogusławskiego w Kaliszu „Krwawe gody”, Teatr Muzyczny w Gliwicach „Chicago”, „Takie większe wesele”. Otrzymała nagrody za choreografie, za konsekwentną kontynuację własnej drogi twórczej, osobowość sceniczną (ArtsLink w Nowym Yorku) oraz stypendium Stefana Batorego. W 2000 roku została laureatką 8 Prezentacji Współczesnych Form Tanecznych w Kaliszu za choreografię ” Ani chybi Anioł „. Jest pomysłodawcą Forum Tańca Współczesnego w SCKM Kraków.
   
 Dawid_Lorenc Dawid Lorenc– Tancerz, performer, instruktor tańca. W 1999 roku zaczynał w Teatrze Tańca Figiel prowadzonym przez Małgorzatę Lorenc. W latach 2003-06 tancerz Teatru Tańca Alter Witolda Jurewicza. W 2006 roku ukończył program Training Cycle w słynnej szkole Anny Teresy De Keersmaker P/A.R.T.S. (Performing Arts Research and Training Studios w Brukseli), jednej z najlepszych uczelni współczesnej sztuki tanecznej. W takcie studiów brał udział w projektach m.in. Davida Zabrano oraz Davida Hernandeza. Stypendysta: Ministra Kultury ’07, European Commission ’06-’07, Flemish Community ’08 oraz Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego ’10. Był również uczestnikiem międzynarodowej wymiany programu danceWEB ’10. Uczestnik niezliczonej ilości festiwali, warsztatów, projektów tanecznych oraz wymian w Polsce i Europie. Od 2008r. do 2012r. pracował w zespole Wima Vandekeybusa, Ultimie Vez. Dziś współpracuje z tym zespołem jako instruktor. W 2010 gościnnie występował w spektaklach: Leszka Bzdyla, Witolda Jurewicza, Jacka Owczarka. Członek Stowarzyszenia Move`n Łódź oraz Stowarzyszenia Połczyńskie Innowacje Kulturalne. Od 2011 współpracuje z grupą Jacka Owczarka „Pracownia Fizyczna” jako trener i konsultant choreograficzny. Instruktor tańca współczesnego i improwizacji na warsztatach w Polsce i Europie. Od lat współorganizuje Ogólnopolskie Warsztaty Tańca Współczesnego w Połczynie Zdroju, a od 2011 jako dyrektor artystyczny wydarzenia.
   
 jacek_owczarek Jacek Owczarek– Choreograf, tancerz i pedagog tańca współczesnego i improwizacji. Twórca Międzynarodowego Festiwalu Kino Tańca. Od roku 1994 zatańczył w kilkunastu spektaklach Teatru Tańca Alter i międzynarodowych projektach m.in. „Skarbek”, grany w berlińskim teatrze Volksbühne, „Patentyciała” w Mau-Beige we Francji , „Les ambiancespolonaises” w Cite Internationale des Arts (Paryż),”Kołysanki” Roma Europa (Rzym) Museums Quartier (Wiedeń). Przygotował ruch sceniczny m.in. do spektakli Przedtem/Potem (2006) w Teatrze Starym w Krakowie, Peer Gynt (2007) w warszawskim Teatrze Dramatycznym, w reżyserii Pawła Miskiewicza oraz spektaklu Trans-Atlantyk (2008) w Teatrze Starym w Krakowie, w reżyserii Mikołaja Grabowskiego w Teatrze Nowym w Łodzi(„Przygody barona Münchhausena”, reż. Adam Walny, „Przed południem przed zmierzchem”, reż. Piotr Cieplak).Uzyskał dyplom tancerza zawodowego przyznawany przez Związek Artystów Scen Polskich. Wykłada przedmiot improwizacji i kontakt improwizacji na Akademii Muzycznej w Łodzi, na kierunku Choreografia i Techniki Tańca, jego praca doktorska dotyczyła improwizacji jako sposobu budowania wypowiedzi scenicznej. W lutym 2009 założył przy Akademii Muzycznej w Łodzi grupę Pracownia Fizyczna.
   
 natalia_iwaniec Natalia Iwaniec – Certyfikowana nauczycielka GaGa. Absolwentka wiedzy o teatrze na UJ w Krakowie i Studium Animatorów Kultury we Wrocławiu(specjalność taniec). Uczestniczka wielu warsztatów z zakresu tańca współczesnego, contact improwizacji i wielu różnych form ruchu w Polsce i za granicą (Indie, Austria, Izrael). Instruktorka tańca współczesnego i improwizacji. Prowadzi zajęcia w Polsce i za granicą. Brała udział w projekcie-warsztacie dla tancerzy u Yasmeen Goddder, w Tel Avivie, gdzie uczyła się techniki release i repertuaru Yasmeen Godder. Do Izraela przyciągnęła ją GaGa, innowacyjna metoda pracy Ohada Naharina. Uczyła się tej metody pod okiem doskonałych pedagogów, tancerzy i byłych tancerzy Batsheva Dance Company, jak i samego Ohada Naharina.
   
 agata_siniarska Agata Siniarska– agata córka małgorzaty (siniarska) to fikcyjna postać i zarazem wyjątkowa młoda kobieta o wielu talentach i przeszłości kryminalnej, świadomie dziejąca się rozdział po rozdziale w przestrzeni choreograficznych sekwencji. Dając szansę przez lata różnym rodzajom form teatralnych, swoje serce oddala zadaniom choreograficznym, nie zapominając jednak przeszłych doświadczeń i kultywując pragnienia wobec języka i pisania, kina i animacji. Uzależniona od fikcji Agata prowadzi swe dochodzenia w kawałkach, sekwencjach ruchowych, obrazach i historyjkach, tworząc z siebie samej, poprzez przypisane jej kulturowe struktury, narzędzia wizualnej retoryki.Jej ostatnie wyczyny to solo „Śmierć 24 klatki na sekundę albo zrób mi tak jak w prawdziwym filmie – choreografia spowolniona w rozdziałach”, solo w wersji z lektorem „zrób mi tak jak w prawdziwym filmie. rozdziały 37-98” oraz performatywne interwencje w ramach kolektywu female trouble. Każdy z tych jak i wielu innych wizerunków, podsycany przez energię głębokiej teoretycznej jękliwości, robi z pasją i wielką fascynacją. Wielokrotnie nie samotnie, ale w kompanii wielu wspaniałych awanturników.cargocollective.com/agatasiniarska
   
 kuba_adamowski Kuba Adamowski– pochodzący z Wrocławia traceur oraz nauczyciel Parkour. Reprezentant Parkour Generations (ParkourGenerations.com) oraz Arte Crew (ArteCrew.com). Członek grupy kaskaderskiej „13”. Certyfikowany w Wielkiej Brytanii trener z zakresu Parkour/Freerunning poziomu drugiego. Posiadacz niebieskiego pasa Kombat Kalaki. Prowadzi regularne zajęcia z dziećmi i młodzieżą, a także z rodzicami z dziećmi. Od zawsze związany ze sztuką i środowiskami artystycznymi, rozwija się także w kierunku akrobatyki, sztuk walki i sztuk cyrkowych.
   
 nora_hajos Nóra Hajós– Tancerka, choreografka i artystka wizualna. Jej rozwój artystyczny oparty był przede wszystkim na zainteresowaniu improwizacją oraz ruchem autentycznym. Jako improwizatorka jest zainteresowana przede wszystkim sensualnym odkrywaniem korzeni ruchu, action painting, juxtaposition oraz performancem przy użyciu narzędzi takich jak ruch, słowo, głos i obraz.Swoją karierę zaczynała w rodzinnych Węgrzech, a następnie podjęła studia w USA nad ruchem autentycznym i new dance pod kierunkiem S. Paxtona, Lisy Nelson, Simone Forti oraz Amy i Arny Mindell. Współpracowała ze Stevem Paxtonem, Lisą Nelson, K. J. Holmes, Karen Nelson, Rayem Chungiem, Keithem Hennessey, Danielem Lepkopfem i in. Odbyła także turnee z Simon Forti oraz uczyła i występowała na wielu europejskich i amerykańskich festiwalach i warsztatach.
   
  Wojtek Mochniej – Urodzony i wychowany w Polsce, obecnie tworzy i działa w Kanadzie. Uczeń takich artystów jak: Anna Sokolow, Talley Beatty, Mark Haim, Stephanie Skura and Risa Jaraslow. Pracował z: Alpo Aaltokoski (Finland), Avi Kaiser (Belgium/ Israel), Paula Ross, Davida Monk and Darcy McGehee (Canada), Ray Chung, Chris Aiken, David Dorfman oraz Martin Keough, a także z polskimi artystami: Jan Peszek, Grzegorz Bral, Jacek Ozimek.
Był jednym z założycieli Śląskiego Teatru Tańca.
Jest wykładowcą na Uniwersytecie w Calgary oraz jednym z dyrektorów artystycznych W&M PHYSICAL THEATRE.